środa, 13 listopada 2013

And The Winner Is...


Wyniki pierwszego rozdania




Na ten wpis chyba wiele z Was czekało... sądząc po ilości wejść na bloga od zakończenia rozdania :) Chciałabym Wam ogromnie podziękować, że tak licznie wzięłyście w nim udział. Po prostu "serce roście" :) To rozdanie ledwo się skończyło, a ja już obmyślam kolejne ;) 
Na początek trochę statystyki. W rozdaniu wzięło udział 141 osób. Niestety aż 18 z tych osób nie spełniało regulaminowych warunków, którymi było zostanie obserwatorem mojego bloga oraz zamieszczenie banerka na swoim. Podsumowując: Jedna osoba zgłosiła się już po zakończeniu, 2 nie zaobserwowały bloga, 2 nie dodały banerka (mimo, że w zgłoszeniu podały, że jest na ich blogu) oraz 13 osób ot tak sobie po prostu go nie dodało.
Każde zgłoszenie sprawdzałam bardzo skrupulatnie więc nieprawidłowości szybko wychwyciłam. Mam nadzieję, że były to zwykłe niedopatrzenia ze strony poszczególnych osób. 
Losy robiłam tradycyjna metodą - papier, długopis, nożyczki ;) Rola losującej Sierotki przypadła mojej lewej ręce (prawa robiła zdjęcia) ;)

Losów było ponad 240:



Losowanie Szczęściary, mieszam, mieszam...



I jest, Szczęśliwy Los...



And The Winner Is...



Gratuluję serdecznie. Wyślę do Ciebie maila. Na odpowiedź z danymi do wysyłki oczekuję 3 dni (do 16.11.2013). 

Po otrzymaniu adresu, wszystkie zgłoszenia pod rozdaniem zostaną usunięte. Nie ma potrzeby, aby Wasze adresy mailowe widniały tam dłużej.

Jeszcze raz ogromnie dziękuję za wzięcie udziału w moim pierwszym rozdaniu. Wypatrujcie kolejnych :)  
Aaa, byłabym zapomniała - osoby, które "uciekną" z obserwatorów nie będą brały udziału w następnych rozdaniach.

 


 

 
 

34 komentarze:

  1. szczęściara :-) gratuluję ogromnie :-)

    ps. Madzia a skąd Ty wzięłaś tyle kartek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu gratuluję - jak znalazł na -40% :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zapraszam do mnie na małe rozdanie ! :) http://land-of-bliss.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! Ale szczęściara :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęśliwej zwyciężczyni:) Nagroda jak znalazł na -40% w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki.. dobrze wiedzieć że w rossie jest teraz taka promocja. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje, tylko pozazdrościć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. juhu :D nawet nie wiesz jak się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wielkie gratki dla zwyciężczyni,super nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo losów się uzbierało ;) a Ty to wszystko ręcznie pisałaś, brawo ;)
    Gratuluję wygranej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki, i przegapiłam taki fajny konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  12. też jestem ciapa wczoraj się zgłosiłam haha:D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratki dla zwyciężczyni!!

    Zapraszam do siebie : probkowo.blogspot.com
    U mnie dużo o tym co ZA DARMO można wyrwać z sieci i nie tylko :)

    + obserwuję :) od dzis.. ;p

    OdpowiedzUsuń