piątek, 2 maja 2014

Rozliczenie kwietnia




Mini denko + mini zakupy = mini wpis



Słabo, słabo, słabo. Kwiecień to nie był mój miesiąc. Nie sprzyjał denkowaniu i zużywaniu zapasów. Całe szczęście i zakupów zbytnio mi nie przybyło. Mam nadzieję, że w maju wykończę więcej kosmetyków oraz próbek. Trzymajcie kciuki. 
A póki co zapraszam Was do obejrzenia moich kwietniowych zakupów i zużyć.




Biedna całość:

 
- Uroda - Melisa, pomadka do ust ochronna 
Towarzyszy mi od lat, wpis o niej tutaj.  
- Lorys - Krem nawilżający do włosów 
O "wężowym" efekcie na włosach pisałam tu.  
- The Body Shop - Kremowy peeling masło kakaowe 
Wpis wkrótce. 
- Garnier - Krem przeciwzmarszczkowo-ujędrniający na dzień 
- Garnier - Regenerujący krem na noc 
Oba kremy miałam już kilka razy, co jakiś czas do nich wracam. 
- Kneipp - Żel pod prysznic  czerwony mak i konopie 
Zapraszam na notkę o nim.  
- Próbki kremów - Go Cranberry, Vichy, Yves Rocher 
- Saszetkowa maseczka - Rival de Loop - nawilżająca








Zakupy: 

- Virtual - Nowoczesny fluid o przedłużonej trwałości Long Matt
 Bardzo szybko twarz zaczyna się po nim świecić, ale bardzo go lubię, ma kolor idealny dla takiego bladziocha jak ja.
- Avon - Woda perfumowana Fleur
Prezent, nie wiem jeszcze jak pachnie.
- Herbal Essence - 2w1 szampon i odżywka
Prezent od męża, kupiony w Norwegii.
- La Rossa - Pędzle do cieni 7551, 5267
- Rival de Loop - Maseczki: mleczno-miodowa i oliwkowa
O mleczno-miodowej wpis wkrótce.
- Wodne naklejki na paznokcie 
Wspólny zakup z siostrą.





Jak Wasze denka i zakupy z kwietnia?




 

 

29 komentarzy:

  1. 3 pomadki ochronne w denku - mistrzostwo świata :-p
    brawa za zużycie saszetek- u mnie w tym względzie słabiutko

    czekam na mani z użyciem naklejek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie poszlo Tobie dno wcale źle... naklejki wodne uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje denko jest spore co mnie bardzo cieszy ;) Znam pomadkę ochronną Melisa, ale nie zamierzam więcej jej kupić ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje denko w tym miesiącu było słabiutkie, ale w maju bardziej się postaram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie denko kwietniowe jest jak zwykle bardzo słabe :P :) ale zakupy nawet mi się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zużycia także marne za to zakupów troszkę przybyło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję peelingu :)
    Śliczne te naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No przyznam, że mam większe denko ;) ale twoje też całkiem spore no i te 3 pomadki ;)
    Zakupy fajne, szampon szkoda, że u nas nie dostępny, maseczki też kupiłam a naklejki planuję, bo zostały mi jakieś miernotki ;) a bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. Mini denko ? No dobra ale aż 3 pomadki ?? :o szalona !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obym ja dorobiła się tak pokaźnego denka.Zainteresowałaś mnie maską Lorys.Ostatnio widziałam nowe wersje-czekolad i z miodem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z tych produktów ale krem Lorys jakiś czas temu mnie kusił.

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę kupić sobie pomadkę melisa, pamiętam jak moja koleżanka ją miała i często ją używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nic nie miałam z tego denka, a zakupy bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te maseczki Rival de Loop :) U mnie denko prawie nie rusza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Również miałam próbki kremu GoCranberry ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na wpis o peelingu z TBS :) Denko niewielkie, ale mi też czasem zdarza się taki gorszy miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze się liczy nawet kilka zdenkowanych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małe denko + małe zakupy. Muszę się nauczyć tej zasady:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzję peelingu z TBS. :)
    U mnie i denko, i zakupy spore. :) Równowaga zachowana. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe denko czekam na więcej szczegółów na temat peelingu z TBS :)
    Świetne zakupy, widzę pędzelki La Rosa są świetne na pewno będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie takie to denko złe, no i zakupy interesujące :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę zaopatrzyć się w pomadkę ochroną z Melisy ;)

    Ważne, że jest progres nawet jakby się miało jedne zużycie w całym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcale nie mini to Twoje denko...trochę udało Ci się zużyć, 3 pomadki ochronne? Mistrzostwo:D

    OdpowiedzUsuń
  24. nie słyszałam jeszcze o tej firmie od pędzli:) ja się chyba skuszę na Hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię te maseczki Rival de Loop, tanie, ale całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wcale nie takie małe denko, same konkrety :)

    OdpowiedzUsuń