piątek, 4 lipca 2014

Różowe cudo



Różowy żel pod prysznic
Pink Chiffon Bath&Body Works



Na żele B&BW miałam ochotę dosyć długo, ale ceny troszkę przerażały. Któregoś razu podczas wizyty w Złotych Tarasach trafiłam na promocję 4za2. Kupiłam dwa żele i dwa balsamy. Połowę zakupów oddałam siostrze. Dzisiejszy wpis będzie o żelu Pink Chiffon. Zapraszam.





Skład:
Water (Aqua, Eau), Sodium Lauryl Sulfate, TEA-Lauryl Sulfate, Oleth-10, Lauramidopropyl Betaine, Fragrance (Parfum), Sodium Laureth Sulfate, Lauramide MIPA, Lauramide MEA, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Tocopheryl Acetate, Sodium PCA, Polyquaternium-7, Hydroxypropyl Methylcellulose, Polysorbate 20, PEG-40 Castor Oil, PPG-12-Buteth-16, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Dipropylene Glycol, Propylene Glycol, Triethylene Glycol, Tetrasodium EDTA, Triethanolamine, Citric Acid, Sodium Chloride, BHT, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Butyl Methohydibenzoylmethane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Salicylate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Limonene, Linalool, Red 33 (CI 17200), Yellow 5 (CI 19140), Green 3 (CI 42053).





 
Działanie/Opinia: To mój pierwszy kosmetyk ze sklepu Bath&Body Works i zakup ten uważam za bardzo udany. Uwielbiam ten żel. Lubię w nim wszystko. Żałuję ogromnie, że jest taki drogi bo na pewno kupiłabym go jeszcze nie raz, a nie zdarza się to często. Bardzo lubię zmieniać kosmetyki kąpielowe i rzadko wracam już do raz sprawdzonych. Żel  Pink Chiffon chwilę po otwarciu urzeka pięknym kobiecym zapachem. Aromat ten czuć jeszcze jakiś czas po kąpieli w łazience oraz na skórze. Żel bardzo dobrze się pieni i jest wydajny. Niewielka ilość wystarcza żeby umyć całe ciało. Kosmetyk pozostawił skórę gładką i miękką, choć ja nie odważyłam się nie użyć po nim balsamu do ciała ;) Po tym żelu mam ogromną ochotę wypróbować inne warianty zapachowe, 
oczywiście w promocyjnych cenach.   





Opakowanie: Żel zamknięty jest w przezroczystym plastikowym opakowaniu o pojemności 295ml. Buteleczka jest typowa dla kosmetyków Bath&Body Works. Opakowanie delikatnie zwęża się ku środkowi, aby wygodniej trzymać je w dłoni. Znajdują się tu również wyżłobione rowki, dzięki którym nawet mokra buteleczka nie ucieka z rąk. Szata graficzna bardzo kobieca, w kolorze różowym :) Korek w kolorze srebrnym, odkręcany. Wierzch to biały plastik z wgłębieniem na palec, a otwarcie typu klik. 
Wszystkie napisy na opakowaniu są w języku angielskim. Znajdziemy tu opis produktu, skład, pojemność, dane producenta, 
datę ważności oraz naklejkę z danymi dystrybutora w Polsce.


Zapach: Bardzo przyjemny, kobiecy, delikatny. Pachnie tak, jak powinien pachnieć kolor różowy ;) Zapach utrzymuje się jeszcze jakiś czas na ciele, choć nie jest już tak intensywny jak podczas mycia.


Konsystencja: Żel jest dosyć gęsty, ma konsystencję kisielu o delikatnym różowym kolorze.








Pojemność: 295 ml
Cena: 39zł
Dostępność: sklepy Bath&Body Works (Warszawa - Złote Tarasy, Galeria Mokotów)




Znacie kosmetyki Bath&Body Works?
Które zapachy podbiły Wasze serca?




25 komentarzy:

  1. Żeli tej firmy nie miałam ale ich balsamy kocham za piękne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzą mi się ich produkty zwłaszcza na promocji;) Niestety nie mam do nich dostępności;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tylko, że cena taka wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam ich kremy do ciała, pachnące jak przepiękne i trwałe perfumy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro czuć zapach po kąpieli to i ja się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio w rozdaniu wygrałam dwa takie maluszki ! ;))) ciekawe są

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nie znam, chętnie bym poznała, gdyby nie cena:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ubolewam nad brakiem dostępu do BBW :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy, chociaż bardzo chcę coś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena wysoka nie da się ukryć, ale mimo tego chcę go poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta firma bije na głowę wszystkie inne jeśli chodzi o zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dołączyłam wczoraj do zbiorowego zamówienia w Bath ze Stanów i teraz pozostaje mi tylko czekać na paczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki niestety, ale ja akurat bardzo bym chciała wypróbować ich żele antybakteryjne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. obecnie używam mgiełki z tej serii i jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam balsam z tej serii i pachniał obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawią mnie ich produkty, szczególnie zapachy ale ceny są jednak za wysokie wiec chyba dobrze, że nie mam do nich dostępu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. trafiłaś na bardzo fajną promocje, też z chęcią bym w końcu coś z tej firmy przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie miałam nic z tej firmy :( ale wygląda całkiem zachęcająco :)
    pozdrawiam! i dodaję do obserwowanych ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Za drogie :D Choć wygląda całkiem kusząco :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma u mnie tego sklepu, ale faktycznie dość drogi żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo apetycznie wygląda - faktycznie jak kisiel, żurawinowy omnomnom :)
    mam balsam Pink Chiffon i uwielbiam ten zapach ♥ ceny odstraszają, ale dla samych zapachów warto się na coś pokusić

    OdpowiedzUsuń
  22. Opakowanie cudne,ale cena jak dla mnie za wysoka.A szkoda bo z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam z tej seri balsam i ten zapach jest cudowny, szkoda że maja dość wysokie ceny bo częściej ich kosmetyki królowały by w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń