niedziela, 18 stycznia 2015

Skończone...



Jesienno-zimowe denkowanie


Dziś krótkie rozliczenie pustych opakowań. Denkowałam je 3 miesiące (październik, listopad, grudzień). Nie osiągnęłam imponującego wyniku pustaków, ale mimo to, jestem zadowolona. Całe szczęście zużywam więcej niż kupuję. 
Zapraszam na relację zdjęciową moich "osiągnięć" ;)










- Cien - Żel pod prysznic z olejkiem z paczuli
- Isana - Żel pod prysznic Bryza morska (edycja limitowana)
Przeczytać o nim możecie tutaj
Limitowane żele tej firmy kuszą mnie ogromnie szatą graficzną.
Wczoraj kupiłam dwa nowe (wpis zakupowy niedługo).
- Facelle - Płyn do higieny intymnej
- Joanna - Krem do depilacji nóg
- Eveline - Ultradelikatny nawilżający krem do depilacji 2x
- Velvetic - Ekspresowy krem do depilacji
Krem pachniał przepięknie :)







- Balea - Odżywka do włosów mango i aloes
- Joanna - Szampon wygładzający
- Love2Mix Organic - Regenerujący szampon z efektem laminowania
Moje włosy ogromnie go polubiły
- Olej lniany







- Lirene - Odżywcze przeciwzmarszczkowe mleczko do demakijażu
- Lagenko - Kolagenowy żel do mycia
Świetnie oczyszczał twarz, próbka była ogromnie wydajna.







- Ziaja, Rival de Loop - Maseczki do twarzy
- SheFoot - Krem odżywczy do stóp (próbki 5x)
- Ziaja - Krem nawilżający liście manuka
- Wibo - Bibułki matujące
- Lilibe - Płatki kosmetyczne
- Ferity - Zmywacz do paznokci w płatkach
Ogromnie polubiłam zmywać lakier płatkami
- Bell - Fluid dopasowujący się do skóry
- Miraculum - Krem zwężający pory
Nie zdołałam go skończyć przed upływem daty ważności 
- Laura Conti - Kompleksowy preparat do odbudowy paznokci
Efekty po jego stosowaniu pokazywałam tutaj
- Uroda - Pomadka pielęgnacyjno-ochronna (4x)
Mój absolutny hicior :)




Znacie te kosmetyki?
Sprzyja Wam zima w denkowaniu?


 
 
 
 
 
 
 

22 komentarze:

  1. Gratuluję zużyć oraz tego, że więcej denkujesz, niż kupujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie zmywacz do paznokci w płatkach nie do końca się sprawdzał,przy ciemnych lakierach bardziej je rozmazywał niż zmazywał :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zaparcia w zużywaniu i nie kupowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo zużyć :-)
    chętnie bym wypróbowała szampon Love2Mix
    miałam kiedyś ten krem BB Bell i też go lubiłam
    a pomadkę Melisy też często kupuję
    i oczywiście z niecierpliwością czekam na wpis z nowościami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno zdenkowałam tą samą odżywkę i do kompletu szampon z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow podziwiam, że tylko pomadek udało Ci się zużyć ja nawet jednej przez tyle czasu nie skończę ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ile pomadek ochronnych zużyte. Zapraszam do mnie na rozdanie palety Zoeva

    OdpowiedzUsuń
  8. Spora ilość zużytych kosmetyków, u mnie idzie to dość wolno.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam zwłaszcza za pomadki! u mnie to tak nie idzie łatwo :/
    no i za większe zużywanie niż kupowanie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam odżywkę mango i aloes z balea, była super i nadawała połysk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zużyć, ładnie Ci poszło :) Znam i bardzo lubię odżywkę z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I u mnie ostatnio sporo produktów zdenkowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ja dawno nie robiłam denka, ostatnio wyrzuciłam do kosza puste opakowania :(

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow mega denko ! rewelacja ze tyle probek zuzylas ;) Ja sie w koncu musze za to zabrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje u mnie tez cos sie zapowaida jesli chodzi o zdenkowanych :) tez cos sie juz mi uzbieralo

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore denko. Mam tą odżywkę i stosuję ją jako bazę, sprawdza się super. :)

    OdpowiedzUsuń